piątek, 27 grudnia 2013

015. Rodzina Ortega

Hej! Naprawdę sorki za to, że tak długo się nie odzywałam, ale gimnazjum ciśnie, więc w wolne chwile po prostu biernie odpoczywałam. Teraz też nie mam przygotowanej żadnej konkretnej notki i piszę tylko dlatego, żeby nie było, że bloga porzuciłam czy coś. Mianowicie przedstawię rodzinę, którą zrobiłam na projekt z hiszpańskiego. Może podłapiecie kilka hiszpańskich słówek! :)

Esto es Juan Ortega.

Esto es Tatiana Ortega.

Esto es Javier Ortega.

Esto es Anita Ortega.

Esto es Matilde Ortega.

Esto es Rafael Ortega.

Esto es Nina Ortega.

Y su árbol genealógico:
(Bardzo przepraszam za moje wątpliwe umiejętności graficzne).

No to na razie tyle. Spróbuję na następny raz przygotować coś super, możecie podrzucić pomysły. :)

2 komentarze:

  1. Hej, Jestem total nowa. Hmm.. Od czego by tu zacząć :P. A więc - Ostatnio natrafiłam na Twojego starego bloga, i chciałam zapytać czy dalej robisz Simów na zamówienie ( Jeśli była o tym jakaś notka, to sorry ale mam dużo do nadrobienia ;) ). W sumie to tyle co się chciałam zapytać, życzę powodzenia w Blogu!

    sitka4444

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuję za miłe słowa. :) Co do Simów na zamówienie, to owszem, mogę zrobić, tylko nie używam już dodatków zmodyfikowanych, czyli niepochodzących z oryginalnych gier. Jakby to Cię nie zniechęciło, to po prostu napisz w komentarzu. ;)

      Usuń