niedziela, 24 marca 2013

002. Solucja I — misja „Szukasz przygody?” w Chinach

Sul sul! Post co prawda z lekkim poślizgiem, bo liczyłam, że szybciej będzie mi się chciało go napisać. Chciałam jeszcze dodać jakieś strony do menu, ale jakoś nie miałam do tego głowy, więc nadal ich na blogu nie ma. Postaram się je napisać w najbliższym czasie.
Dziś przedstawiam solucję do pierwszej dostępnej misji w Chinach, czyli „Szukasz przygody?”. Myślę, że ta misja jest bardzo łatwa, i chyba nikt nie powinien mieć z nią problemu, jednakże zależy mi na tym, aby pojawiły się tu wszystkie zagraniczne zadania, przy okazji możecie też zobaczyć, jak będą wyglądały kolejne solucje. Aha, dodam jeszcze, iż będę wstawiała je po kolei, od najprostszych do najtrudniejszych, zaczynając od tych w Chinach, przez te w Egipcie, na Francji kończąc. Okej, nie będę przedłużać.

Zdania w nawiasie to polecenia, które pokazują się nad oknem z nastrójnikami Simów.
Punkty pogrubione nie są obowiązkowe do wykonania, by wypełnić misję.
Naszą przewodniczką-podróżniczką będzie urocza Bloom Nanz.

1. Po wzięciu zadania z tablicy ogłoszeń przy bazie wypadowej idziemy do Sima zlecającego nam misję („Zamelduj się”).

2. Odwiedzamy lokację Sale Zaginionej Armii.


3. Następujemy Simem na przycisk.


4. Przechodzimy przez schody, które się pojawiły.


5. Wkładamy do przeznaczonego do tego miejsca klucz, który wcześniej otrzymaliśmy od Sima podczas rozmowy.


6. Przechodzimy przez drzwi obok, które się otworzyły.


7. Przesuwamy posążek na przycisk.


8. Przechodzimy przez drzwi, które się otworzyły.


9. Przesuwamy posążek na przycisk, a potem następujemy Simem na przycisk.


10. Przechodzimy przez drzwi, które się otworzyły.


11. Popychamy środkowy posążek na pułapkę z prądem.


12. Usuwamy gruz.


13. Następujemy Simem na przycisk.


14. Przechodzimy przez drzwi, które się pojawiły.


15. Przesuwamy posążek, by dostać się do skrzyń, które można otworzyć i wziąć ich zawartość.


16. Wracamy do poprzedniej sali.


17. Badamy dziurę w ścianie i przechodzimy przez drzwi, które się otworzyły.


18. Badamy studnię, przepływamy przez tunel.


19. Otwieramy skrzynię i zabieramy klucz z jej środka.


20. Znowu badamy studnię, przepływając przez tunel, żeby wrócić.

21. Wsuwamy klucz w wyznaczone miejsce i przechodzimy przez drzwi, które się otworzyły.


23. Otwieramy skrzynię po prawej i zabieramy wazę o nazwie Antyczny Relikt. Jeśli chcemy, zabieramy też inne rzeczy z tej i sąsiednich skrzyń.


24. Następujemy na przycisk.


25. Wychodzimy przez drzwi i używamy schodów.


26. Dostarczamy Antyczny Relikt Simowi, od którego przyjęliśmy zadanie.
Jest to koniec misji.

Myślę, że już bardziej łopatologicznie się nie da, gdyby jednak znalazły się jakieś pytania, to nie krępujcie się.
Nie wiem jeszcze, o czym będzie kolejna notka. Może pierwszy odcinek „Metamorfoz”, a może screenshoty z gry? Jeśli ktoś nie boi się komentarzy, niech wyrazi swoje zdanie. I tyle na dzisiaj.

1 komentarz: