niedziela, 17 marca 2013

001. Witajcie!

Jestem JustinaJ i postanowiłam założyć bloga o The Sims 3, ponieważ  według mnie  aktualnie wszystkie blogi o tej tematyce są absolutnie beznadziejne. Ich ałtoreczki dodają tylko nudnawe screeny z życia swoich rodzin (które, nie zapominajmy, różnią się od siebie jedynie nazwiskami), Boru chyba tylko potrzebne grafiki, nawet nie swoje obiekty zmodyfikowane do ściągania i tonę ględzenia o własnym życiu prywatnym. No i jeszcze te adresy!  sims-awesome, choco-sims, zyrandol-sims... Jak dla mnie, to to jest śmiech na sali.
     Nikt już nie pamięta o starych, dobrych blogach, gdzie dodawało się poradniki, wskazówki i przydatne informacje do The Sims 3, gdzie robiło się konkursy na najładniejszą Simkę, a w nagrodę można było dostać  piętnaście szczerych komentarzy. Świat się zmienił, blogosfera również. Ja zaś chcę przywrócić cząstkę tego, co kiedyś, pokazać światełko w tunelu osobom szukającym strony, na której poczytają o Simsach, a nie o nowej cudnej rodzince i chorobie autorki. Mam nadzieję, że mi się to uda. I że znajdę wielu czytelników, bo tak naprawdę prowadzę bloga z nudów i dla sławy.
     Co oferuję? Mam w planach solucje do misji z wakacyjnych krajów z dodatku Wymarzone Podróże, zrobienie czegoś w stylu "Metamorfoz", w których brzydkich, systemowych Simów "ekipa" zmieniałaby w piękności, duuużo postów tematycznych o różnych opcjach w grze, opisy najciekawszych karier, informacje o nowych dodatkach oraz akcesoriach, ciekawe screenshoty z gry i oczywiście tego, co wam będzie pasowało, jeśli będziecie chcieli to mogę zrobić nawet fotostory. Mam jeszcze kilka pomysłów, ale nie są to ukończone projekty i muszę się nad nimi zastanowić.
  No, to powoli przygotowujcie się na nową notkę, tymczasem ja spróbuję jakoś zareklamować blog i zająć się poprawkami.
Indżojcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz