Kurczę! Jak dawno mnie tu nie było... Choć mogło się wydawać, że porzuciłam bloga, nic z tego — tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. Pod koniec roku szkolnego musiałam trochę przycisnąć, nie grałam prawie w Simsy, a napisanie postów też trzeba poświęcić trochę czasu. Z kolei w wakacje ciągle gdzieś wyjeżdżałam. Przynajmniej zdobyłam kolejny dodatek, Nie z Tego Świata i teraz mam już wszystkie. Ale udało się zebrać materiał na nową notkę. Tym samym otwieram na blogu nowy cykl — Kariery. Chyba nietrudno się domyślić, o czym będzie? :)
Łowca Duchów
Krótko o co chodzi w tej profesji: dostajemy różne zlecenia i musimy wypędzić z domów czy też innych budynków duchy i zjawy. Robimy to za pomocą otrzymanego na początku Pogromcy Strzyg. Możemy mieć dwa albo trzy zlecenia dziennie.
- Znawca Tarota — stypendium: 280$/tydzień
- Czyściciel ektoplazmy — styp.: 344$/tydz.
- Uciszacz Strasznych Hałasów — styp.: 400$/tydz.
- Sprzątacz Zjaw — styp.: 520$/tydz.
- Prowadzący Seanse — styp.: 640$/tydz. Sim otrzymuje Detektor Duchów, dzięki któremu może szukać zjaw (ziemia -> Szukaj zjaw)
- Porywacz Duchów — styp.: 840$/tydz. Sim dostaje nowy uniform do pracy.
- Poszukiwacz Straszności — styp.: 1144$/tydz.
- Rzadkie Medium — styp.: 1480$/tydz. Sim otrzymuje ulepszonego Pogromcę Strzyg, dzięki któremu szybciej wypędzi duchy.
- Wybitny Okultysta — styp.: 1840$/tydz.
- Ekspert Paranormalny — styp.: 2480$/tydz. Sim dostaje Lokalizator Zjaw, który umożliwi mu wyszukiwanie zjaw w całym mieście na podglądzie mapy (ekwipunek).
Egzorcyzmowanie łóżka
Zlecenia:
- Inwazja zjaw (1) — na parceli jakiegoś Sima pojawiają się zjawy i musimy je przegonić.
- Nawiedzenie przez poltergeisty (3) — zjawy wchodzą w różne meble i przedmioty. Trzeba je egzorcyzmować.
- Paranormalny problem (4) — wchodzimy na kilka godzin do króliczej nory.
- Upiorna obecność (5) — szukamy zjaw w różnych pokojach.
- Inwazja gniewnych duchów (7) — tak jak inwazja zjaw, tylko że zamiast zjaw mamy duchy. Jednak mamy możliwość rozmawiania z nimi i zamiast wypędzenia można się zaprzyjaźnić i skłonić do odejścia.
Nawiedzony telewizor
Jeśli chodzi o zjawy, to mogą one być w różnym wieku (młoda, stara, prastara) i mieć różne kolory, zależnie od charakteru. Im zjawa starsza, tym bardziej wartościowa. Oto rodzaje zjaw: Przyjacielska (biała), Miła (turkusowa), Zagubiona (niebieska), Przestraszona (żółta), Zazdrosna (zielona), Gniewna (pomarańczowa). Po złapaniu można je sprzedawać w lokalnym ośrodku naukowym. Za to duchy wyglądają jak Simowie, z tym że mają na sobie charakterystyczne dla swojej epoki (a często również śmieszne) stroje.
Za dobre wykonywanie zleceń możemy oczywiście otrzymywać od miasta nagrody. Przykładowe to: za złapanie 15. zjaw, oczyszczenie domu z poltergeistów czy złapanie 75. zjaw.
Jako ciekawostkę podam, że będąc Łowcą Duchów można oswajać duchy z nagrobków.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz