niedziela, 28 kwietnia 2013

005. Wampiry z The Sims 3: Po Zmroku

Sul sul! Ten post co prawda pochodzi z mojego poprzedniego blogu, ale poprawiłam go i uznałam, że może się jeszcze komuś przydać, także — wstawiam.

Wampiry

Jak zostać wampirem: najpierw trzeba znaleźć jakiegoś wampira. Patrzymy w znajomości naszego Sima i jeżeli będzie tam jakaś osoba w czerwonej obwódce, to jest ona wampirem. Zaprzyjaźniamy się z nim, potem wybieramy interakcję „Poproś o ugryzienie”. Jeśli nie znamy żadnego wampira możemy zrobić tak - w okno kodów (Ctrl + Shift + C) wpisujemy kod testingcheatsenabled true i klikamy na skrzynkę pocztową w domu naszego Sima z wciśniętym Shiftem, a wtedy wybieramy opcję „Chcę znać wszystkich”, wtedy jakieś pijawki na pewno się znajdą w naszych znajomościach. 

Przemiana: trwa ok. 3 dni. Pojawiają się wtedy różne komunikaty, np. „Ta dziwna rana zaczyna coraz bardziej swędzieć.”, albo coś w ten deser. W trakcie tej przemiany Sim ma nastrójnik „Niezwykłe piętno (Ugryzienie pająka/komara?) - Brak efektu nastroju.” Gdy przemiana dobiega końca, pojawiają się charakterystyczne nietoperze.

O wampirach: Po przemianie ich oczy oraz skóra lekko zmieniają kolor. Po drzemce na ołtarzu mają nastrójnik „Spał/a jak zabity/a.” Od godziny osiemnastej do szóstej mają nastrójnik „Wampiryczny wigor”. Ich paski potrzeb z zielonych stają się purpurowe, a zamiast głodu jest pragnienie. Ich ulubione jedzenie automatycznie zmienia się na 0 Rh+. Mogą pić krew z innego Sima, ale tylko wtedy, gdy on nam na to pozwoli. Gdy są w pomieszczeniu, w którym jest kilka osób, klikając na podłogę mają interakcję „Łowy!”. Mogą napaść na szpital, a także pić sok plazmowy (jest to szybkie jedzenie). Po przemianie dostają na skrzynkę pocztową trzy owoce plazmowe. Od osiemnastej do szóstej mogą czytać w myślach innych Simów, sprawić, by myśleli o nim, odkryć ich karierę i znaki zodiaku. W nocy szybciej uczą się umiejętności. Po zjedzeniu czosnku mdleją. Jeśli wyjdą na słońce na dłuższy czas, mogą stracić (choć nie na stałe) specjalne umiejętności. Żyją dłużej i biegają znacznie szybciej niż normalni Simowie, i wtedy wokół nich pojawia się mgła (coś podobnego do mgiełki przy Wehikule Czasu z Kariery, gdy Sim jest w podróży w czasie).

To wszystko! Cześć.


2 komentarze:

  1. Przydatne instrukcje, no po prostu super :)
    Na 100% skorzystam i pewnie nie tylko ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. :)

    // Boom Kaboom niezalogowana

    OdpowiedzUsuń